Saturday 28 January 2012

saya sayang dia!! wo ai ta :)


me n akak


aku dan dia berkenalan di UiTM KHAZANAH ALAM
awal perkenalan kitorang cam bese je..
tak ada tanda2 yg kitorang ni akan jadi sekamcing skrg ni..
hanya kenal nama n rupa n dia ni classmate aku..tu je..
at first aku rasa dia ni cam belagak,sombong etc..haha
but month after month, my perceptions towards her berubah..
dia ni seorang yg HEARTLESS rupanya..haha
but dia ni sgt lah baik n.........keras kepala..
*tetap nak ckp buruk pasal dia.haha
tak penah nak tunjuk perasaan sebenar dia..
selalu bagdet tough..padahal tak..muahaha
walau apa pun perangai dia baik or buruk aku akan tetap sayang kat dia sampai bila-bila..
sebab dia AKAK saya :)
NOR AFIQAH BINTI ALI >>>>>> I LOVE YOU SO MUCH INFINITY



me-AKAK-fatimah
kami di BATA, ECM, Kuantan




me <3 akak
di library al-Bukhari



2 comments: